Haha det är så jävla dåligt. Fram med omröstningen "är challe förlåten nu?" igen, glöm allt vad slutspel heter, vi är inte ens i närheten av att hitta nätet mot lag som spelar riktigt uselt.
Inlägg: 1220318
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2009-12-30
Olle:
superfalle: Nej han ramlar ju men corsos klubba är fortfarande i ansiktet på honom.
Olle
Man kan inte få utvisning för hög klubba om spelaren som får klubban i ansiktet ligger ner, det är ganska självklart tycker jag.
superfalle: Nej han ramlar ju men corsos klubba är fortfarande i ansiktet på honom.
Olle
Man kan inte få utvisning för hög klubba om spelaren som får klubban i ansiktet ligger ner, det är ganska självklart tycker jag.
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2009-12-30
Olle: Tycker ändå Luleå spelar bra. Disciplinerat i defensiven och sticker upp på kontringar vid rätt tillfällen. Vi däremot är galet klena i defensiven, och uddlösa framåt... fast mycket på grund av Luleås defensiv.
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2009-12-30
Pinsamt att skriva i den här tråden :P
Fan vad det påminner om början av säsongen -.-
Fan vad det påminner om början av säsongen -.-