Inlägg: 1220344
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2009-12-30
ChriZt3r:
1, han ligger inte ner, klubban träffar honom i ansiktet när han är på väg ner.
2, klart som fan att man inte får slå en klubba i ansiktet på någon oavsett var i helvete hans huvud befinner sig.
1, han ligger inte ner, klubban träffar honom i ansiktet när han är på väg ner.
2, klart som fan att man inte får slå en klubba i ansiktet på någon oavsett var i helvete hans huvud befinner sig.
superfalle: Nej han ramlar ju men corsos klubba är fortfarande i ansiktet på honom.
Olle
Man kan inte få utvisning för hög klubba om spelaren som får klubban i ansiktet ligger ner, det är ganska självklart tycker jag.