JAA!! Fan så fint! Hoppas killarna behåller den här energin matchen igenom, nu är vi etta på dom flesta puckarna.
Inlägg: 1222057
Svarskommentarer
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-01-04
Olle: Jaha, då har vi det livsfarliga 2-0 på bortaplan igen då. Hur skall det gå? Som vanligt eller?
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-01-04
Olle: Det värsta som kunde hända är väl att Timrå leder med 2-0? :)