Olle: Jaha, då har vi det livsfarliga 2-0 på bortaplan igen då. Hur skall det gå? Som vanligt eller?
Inlägg: 1222062
Svarskommentarer
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-01-04
John K: Äääh sluta negga nu! Spelmässigt tycker jag att det ser helt ok ut, med tanke på hur man spelat dom senaste matcherna så kan jag inte tänka mig ett bättre utgångsläge inför andra.