Intressant att se Nevalainen spela, tycker han gjort en helt okej första period.
Inlägg: 1222085
Svarskommentarer
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-01-04
dr-nix: Förutom utvisningen som såg rätt onödig ut. Men han ser skapligt rörlig ut iaf