Olle: OK, förlåt då? Jag tror nog vi vinner om de våra fortsätter att SPELA hockey.
Inlägg: 1222079
Svarskommentarer
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-01-04
John K: Tänk på att det är Timrå. Dom har fortfarande 40 minuter kvar att ställa till det för sig...
Nej då, nu ska man inte vara negativ i onödan. Har inte sett första perren, ska se andra och tredje iaf. Hur har spelet sett ut?
Har förövrigt spelat en etta på kvällens match och jag hoppas innerligt att jag får fel.
Nej då, nu ska man inte vara negativ i onödan. Har inte sett första perren, ska se andra och tredje iaf. Hur har spelet sett ut?
Har förövrigt spelat en etta på kvällens match och jag hoppas innerligt att jag får fel.
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-01-04
Intressant att se Nevalainen spela, tycker han gjort en helt okej första period.