Inlägg: 1222088
Svarskommentarer
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-01-04
Kerstin_k: Inledningen var totalt kass från Tik's sida. Tälje fick trycka på och hade bud på nätkänning. Sen tog Tik över och dominerade resten av perioden.
Nej då, nu ska man inte vara negativ i onödan. Har inte sett första perren, ska se andra och tredje iaf. Hur har spelet sett ut?
Har förövrigt spelat en etta på kvällens match och jag hoppas innerligt att jag får fel.