1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614708 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1222326

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-01-04
Kerstin_k:

Håller med att det är pinsamt. Man skäms ju för f-n för det klubben, tränarna och spelarna presterar för närvarande. Nu ser man att vi hade flyt då vi råkade vinna några matcher på raken, idag ser vi våran rätta potential, och det är att vi har en lägsta nivå som är låg som f-n!

Svarskommentarer

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-01-04
Spelarna verkar inte ens tycka det är kul att spela hockey längre. Det vittnar deras kroppsspråk om. Förmodligen finns det en och annan som förbannar den dagen de signade med Timrå IK också. Fram med defibrillator för hjärtat verkar vara dött!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.