Spelarna verkar inte ens tycka det är kul att spela hockey längre. Det vittnar deras kroppsspråk om. Förmodligen finns det en och annan som förbannar den dagen de signade med Timrå IK också. Fram med defibrillator för hjärtat verkar vara dött!
Inlägg: 1222331
Svarskommentarer
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-01-04
Kattgubben: Eller iväg med Challe, medans tid är och en ny tränare hinner sätta sin prägel på laget innan kvalserien.
Förhoppningsvis en tränare som kan få lite fart på spelarna, så att dom till och med slipper kvalserien!
Förhoppningsvis en tränare som kan få lite fart på spelarna, så att dom till och med slipper kvalserien!