1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614831 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1224466

Sv: Djurgården - Timrå IK 2010-01-09
John K: Ja mycket oproffsigt och det är inte Martin S, klart att det är taskig stämmning i truppen och då blir man rädd när en sån kille inte kan tygla sig, sen är det ju pajasdomare överlag i ES, vill sätta sig själva i centrum mer och mer.
Inte så jävla konstigt att vi skiter i brallan när det smäller internationellt och hemma här får man inte ens bli förbannad och besviken på sig själv.

Svarskommentarer

Sv: Djurgården - Timrå IK 2010-01-09
MB: Som sagt, det är väldigt mycket som aldrig renderar i matchstraff, man kan t ex fritt fram försöka att peta ut ögonen på en spelare eller liknande. Slår man däremot en klubba i plexit så åker man.

Jag är på Sonnenbergs sida. Det ska vara 5-3 där om någonting. En kass domare hade tagit en Timrå och en DIF. Att bara ta en Timrå där finns inte. Jo, om man heter Morgan Johansson och är efterbliven.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.