Inlägg: 1224475
Svarskommentarer
Sv: Djurgården - Timrå IK 2010-01-09
RocknRolf2: Håller med, galet mycket som inte ens blir 2 min och sen lacka och man får tvålen direkt, spelkänsla och feeling!!!!
Jag är på Sonnenbergs sida. Det ska vara 5-3 där om någonting. En kass domare hade tagit en Timrå och en DIF. Att bara ta en Timrå där finns inte. Jo, om man heter Morgan Johansson och är efterbliven.