OFFSIDE....skit...
Inlägg: 1224485
Svarskommentarer
Sv: Djurgården - Timrå IK 2010-01-09
Friman SR: Typiskt att vi får världens läge att göra 2-1 men av någon anledning så väljer Nylander att avsluta med en backhand och sen i anfallet åt andra hållet...ja.