Friman SR: Typiskt att vi får världens läge att göra 2-1 men av någon anledning så väljer Nylander att avsluta med en backhand och sen i anfallet åt andra hållet...ja.
Inlägg: 1224529
Svarskommentarer
Sv: Djurgården - Timrå IK 2010-01-09
Klart att vi inte vinner idag. Var det någon som på allvar trodde det?
Sv: Djurgården - Timrå IK 2010-01-09
Nåja, mål var det ju inte.. men DIF borde få utvisning för att man flyttar på målburen