1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614782 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1224599

Sv: Djurgården - Timrå IK 2010-01-09
MB:
Att challe inte byter ut Åkerlund efter 3-1 är stor jävla skandal.

Nygårds ska UT
Challe ska UT

fy faan vilka patetiska figurer vi har i båset.
Agerar inte Timrås ledning nu så är det kört.
Inte en krona till Timrå IK så länge dessa herrar är kvar i båset.
glöm säsongsbiljetter och allt.

nu är det nog.

Svarskommentarer

Sv: Djurgården - Timrå IK 2010-01-09
Mot fbk sist så var det knappt 4500 pers. ändå var jag inne på timrå shopen i birsta och skulle ha två biljetter (köp två bet för en gäller ju) enligt tjejen så fann det nästa inga sittplats kvar, fick hyfsade platser men väl på arenan så är det låååångt ifrån fullt.
Visst säsongskorten räknas in men det var riktigt luftigt ändå.

Hur i h-vete är detta möjligt?, när man dessutom säljer två för en och har 4500 på en hemmamatch och säger att det inte finns mycket biljetter kvar, är det Svedlund som vill göra siffran bättre än vad den är?

Pissorganisation rakt igenom.

Sv: Djurgården - Timrå IK 2010-01-09
TIKbiff: Är nog benägen att hålla med. I alla andra elitserieklubbar hade det varit stora rubriker om krismöte och tränarbyte i liknande situation, men i den här klubben verkar ingen vilja inse att det finns såväl en stor jävla elefant och en naken kejsare i vardagsrummet.

Sv: Djurgården - Timrå IK 2010-01-09
Challe ska sparkas NU!
Skjut mig snabbt eftersom det är en snabb död, inte så utdragen o smärtsam som nu!

Hjärtat i laget är utkarvat!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.