Inlägg: 1224637
Svarskommentarer
Sv: Djurgården - Timrå IK 2010-01-09
haggen:
Nu ska Timrå agera i sista enl. Challe, det här ska bli mycket intressant att se.
Nu ska Timrå agera i sista enl. Challe, det här ska bli mycket intressant att se.
Visst säsongskorten räknas in men det var riktigt luftigt ändå.
Hur i h-vete är detta möjligt?, när man dessutom säljer två för en och har 4500 på en hemmamatch och säger att det inte finns mycket biljetter kvar, är det Svedlund som vill göra siffran bättre än vad den är?
Pissorganisation rakt igenom.