Bissett19: Ja poängbäst duger inte i TIK.
Inlägg: 1225658
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Anonymous: Är du allvarlig nu? Jag hoppas att du är ironisk. Vem som helst som sett honom spela kan ju se att poängen inte väger upp det övriga i hans spel.
Redigerad kommentar