Inlägg: 1225661
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Ambroo: Han passar inte som center nej, men som forward är han jäkligt bra.
Men visst kan vi ha fler anonyma forwards som inte bidrar med ett skvatt, de är ju billiga i alla fall. Å poäng behöver vi ju inte i tabellen, bort med Corso och in med en junior som kan bli bra till 2013, året innan han drar till NHL.
Men visst kan vi ha fler anonyma forwards som inte bidrar med ett skvatt, de är ju billiga i alla fall. Å poäng behöver vi ju inte i tabellen, bort med Corso och in med en junior som kan bli bra till 2013, året innan han drar till NHL.
Redigerad kommentar