Inlägg: 1225670
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Ambroo: Jag tycker nog att Corso drar sitt strå till stacken. Det måste ju finnas olika spelartyper i ett lag.
OK, han är kanske inte någon härförare - typ Riku Hahl...men någon måste ju trots allt producera lite poäng i vårt målsnåla lag.
Däremot begriper jag inte för fem öre varför i helvete Challe envisas med att spela honom i BoxPlay?
Där finns det 8-9 bättre alternativ på forwardssidan!
OK, han är kanske inte någon härförare - typ Riku Hahl...men någon måste ju trots allt producera lite poäng i vårt målsnåla lag.
Däremot begriper jag inte för fem öre varför i helvete Challe envisas med att spela honom i BoxPlay?
Där finns det 8-9 bättre alternativ på forwardssidan!
Redigerad kommentar
Ja som forward är han ju grym...?
Redigerad kommentar