Inlägg: 1225776
Svarskommentarer
Sv: Styrelsmöte i eftermiddag
mikenomad:
Nej men om man har en en ES trupp som inte tror på sin tränare, eller coach kanske man skall säga då det är nygge som tränar och challe matchcoachar.
då kanske även CE med flera börjar lyssna.
Nej men om man har en en ES trupp som inte tror på sin tränare, eller coach kanske man skall säga då det är nygge som tränar och challe matchcoachar.
då kanske även CE med flera börjar lyssna.
Sv: Styrelsmöte i eftermiddag
mikenomad: Ja det där känns ju lite som en standardfras i ett sånt här läge. Måtte man bara agera fullt ut för en gångs skull säger jag bara.
Edit: Och med fullt ut så menar jag naturligtvis tränarbiten.
Edit: Och med fullt ut så menar jag naturligtvis tränarbiten.
Redigerad kommentar
Vilket i dessa sammanhang majoriteten av gångerna betyder att tränarbyte är högst aktuellt.
Hoppas kan man ju alltid....