Inlägg: 1225777
Svarskommentarer
Sv: Styrelsmöte i eftermiddag
Ambroo: Ja, för även om spelarförstärkningar inte skulle sitta fel så är det här roten är och för en gångs skull tror jag att ett tränarbyte VERKLIGEN skulle kunna göra skillnad!
Sv: Styrelsmöte i eftermiddag
Vilken skulle vi vilja se ta över i så fall?
Jag är ingen Boork älskare men i detta läge om nu spelarna tappat förtroendet så ser jag det som en utväg som troligen funkar.
Jag är ingen Boork älskare men i detta läge om nu spelarna tappat förtroendet så ser jag det som en utväg som troligen funkar.
Edit: Och med fullt ut så menar jag naturligtvis tränarbiten.
Redigerad kommentar