1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614758 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1225777

Sv: Styrelsmöte i eftermiddag
mikenomad: Ja det där känns ju lite som en standardfras i ett sånt här läge. Måtte man bara agera fullt ut för en gångs skull säger jag bara.

Edit: Och med fullt ut så menar jag naturligtvis tränarbiten.

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: Styrelsmöte i eftermiddag
Ambroo: Ja, för även om spelarförstärkningar inte skulle sitta fel så är det här roten är och för en gångs skull tror jag att ett tränarbyte VERKLIGEN skulle kunna göra skillnad!

Sv: Styrelsmöte i eftermiddag
Vilken skulle vi vilja se ta över i så fall?
Jag är ingen Boork älskare men i detta läge om nu spelarna tappat förtroendet så ser jag det som en utväg som troligen funkar.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.