Surt för Karlsson. Inre ledbandet skadat. Inget mer spel innan OS..
Inlägg: 1232331
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
The Palm: Är du helt allvarlig med mig nu? Ser du inte det fina med kråksången i detta? NU MÅSTE VI VÄRVA EN BACK OCH SÅ KOMMER OCKSÅ ATT SKE! Men det krävs skador för att Timrås ledning skall agera. Nu har vi ett gyllene läge!
Nu ser jag ljuset i tunneln och det är fanimej inget tåg som kommer dundrandes!
ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)
Nu ser jag ljuset i tunneln och det är fanimej inget tåg som kommer dundrandes!
ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)
Sv: Apropå nånting...
The Palm: Nån som tror att Linkan agerar? Fast nu kanske jag lät onödigt insinuerande...