Inlägg: 1232342
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Uno Gordon: Vi kommer varken hitta eller ha råd med någon back som är bra nog att prestera som M. Karlsson gjort sen Rögle matchen, tycker du då det är positivt att han är borta till OS (5matcher) för att vi ska få en till back som är under medelmåttan.....patetsikt!
Då har jag hellre med M. Karlsson dessa 5matcher utan att vi letar en till back än att ha honom borta 5 matcher för att sedan spela de ynka matcher som är kvar med M. Karlsson och ev, back (ja inte säkert att vi ens värvar)
Då har jag hellre med M. Karlsson dessa 5matcher utan att vi letar en till back än att ha honom borta 5 matcher för att sedan spela de ynka matcher som är kvar med M. Karlsson och ev, back (ja inte säkert att vi ens värvar)
Sv: Apropå nånting...
Uno Gordon: "NU MÅSTE VI VÄRVA EN BACK OCH SÅ KOMMER OCKSÅ ATT SKE!"
Tror du på det där själv?
Tror du på det där själv?
Nu ser jag ljuset i tunneln och det är fanimej inget tåg som kommer dundrandes!
ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)