Bragd-Birger: Mer positivt; du vek inte ner dig utan härdade ut härinne. För hur det än är bidrar du till att höja nivån här en liten aning iaf...
Inlägg: 1233222
Svarskommentarer
Sv: Positiva tråden
mikenomad: Jo, jag känner ju hur mina positiva vågor är som lisor för själen härinne.
Men, om du ursäktar. Nu ska jag gå och hämta upp mitt polska trälim som kom med posten idag. Nej, det är inte NASA men...kör man det direkt i venen torde det ta skruv. Räknar med att mina barn hittar mig i fosterställning nere i källaren i morgon bitti, snarkandes i min egen avföring.
God afton, proletärer. Nästa bortamatch vinner vi! TRUSTEN ME HARDEN!!!!!1
Men, om du ursäktar. Nu ska jag gå och hämta upp mitt polska trälim som kom med posten idag. Nej, det är inte NASA men...kör man det direkt i venen torde det ta skruv. Räknar med att mina barn hittar mig i fosterställning nere i källaren i morgon bitti, snarkandes i min egen avföring.
God afton, proletärer. Nästa bortamatch vinner vi! TRUSTEN ME HARDEN!!!!!1