Bragd-Birger: Jag har en grej men den räcker å andra sidan jävligt långt...
* Jag slipper svettas och bli kladdig ikv. Mrs Ambroo har äntligen förstått att en sån här kväll så kan herrn inte vara otrogen mot HS och alla dess lallare!!1
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
* Jag slipper svettas och bli kladdig ikv. Mrs Ambroo har äntligen förstått att en sån här kväll så kan herrn inte vara otrogen mot HS och alla dess lallare!!1