Inlägg: 1233209
Svarskommentarer
Sv: Positiva tråden
Bragd-Birger: "# Challes hy såg förvånansvärt fin ut. Det vänder, Challe! I a f acnemässigt!!1"
Jag skrattar än. Du slutar aldrig att leverera.
Sv: Positiva tråden
Bragd-Birger: Jag har en grej men den räcker å andra sidan jävligt långt...
* Jag slipper svettas och bli kladdig ikv. Mrs Ambroo har äntligen förstått att en sån här kväll så kan herrn inte vara otrogen mot HS och alla dess lallare!!1
* Jag slipper svettas och bli kladdig ikv. Mrs Ambroo har äntligen förstått att en sån här kväll så kan herrn inte vara otrogen mot HS och alla dess lallare!!1
Sv: Positiva tråden
Bragd-Birger:
Bravo! Jag fortsätter med några positiva personliga reflektioner kring mitt sedvanliga O´Learys-besök...
# Murphy´s Red smakade lika bra som vanligt - en för varje period!
# Vi spelade 0-0 i sista perioden - den tar vi med oss hem!!!
# Man stördes inte av några eventuellt segerrusiga Brynäs-fans i puben - ingen slog ihjäl någon!!!1
# Jag håller med om att "Challe" ser mycket bra ut för att vara 45 bast!
# Vi har ännu inte hamnat i kvalserien!!!?21
Hmmm, nu börjar det kännas lite ansträngt. Alltför många långskott. Hjälp...
Bravo! Jag fortsätter med några positiva personliga reflektioner kring mitt sedvanliga O´Learys-besök...
# Murphy´s Red smakade lika bra som vanligt - en för varje period!
# Vi spelade 0-0 i sista perioden - den tar vi med oss hem!!!
# Man stördes inte av några eventuellt segerrusiga Brynäs-fans i puben - ingen slog ihjäl någon!!!1
# Jag håller med om att "Challe" ser mycket bra ut för att vara 45 bast!
# Vi har ännu inte hamnat i kvalserien!!!?21
Hmmm, nu börjar det kännas lite ansträngt. Alltför många långskott. Hjälp...
Sv: Positiva tråden
Bragd-Birger:
kan också var positiv
*Frölunda vann och modo är inte på slutspel, mohahahah :D
Ska vi vara i skiten då ska modo tamefan följa med!
kan också var positiv
*Frölunda vann och modo är inte på slutspel, mohahahah :D
Ska vi vara i skiten då ska modo tamefan följa med!
Sv: Positiva tråden
Bragd-Birger: Mer positivt; du vek inte ner dig utan härdade ut härinne. För hur det än är bidrar du till att höja nivån här en liten aning iaf...
# Kul att laget lyckades ta sig ner ända till Gävle, trots all snö. Fighting spirit!!
# Vare sig Sonntag, Styf eller Karlsson gjorde bort sig. Fortsätt så!!1
# Challes hy såg förvånansvärt fin ut. Det vänder, Challe! I a f acnemässigt!!1
# Pääjärvis gula hjälm var rolig. Den skrattade vi högt åt i tv-soffan. Hoho!
# Moe sköt ett skott som nästan, nääästan missade benet på motståndarbacken. Nästa gång!!1
# Nylander! Det räcker så!"
# Jag råkade klicka fel i sista perioden, och istället för Timrås mäktiga upphämtning fick jag se 'behind the scenes: Hem till gården'. Tempochock!!1