Kattgubben: Det värsta är att för en gångs skull är jag benägen att hålla med. Modo känns åtminstone som den starkaste utmanaren till HV i dagsläget. En sak är säker, Frölundas dagar som slutspelslag är räknade...
Inlägg: 1233350
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
mikenomad:
Tror jag med även om jag hoppas att dom fixar det om det inte blir till Timrås lycka
Tror jag med även om jag hoppas att dom fixar det om det inte blir till Timrås lycka
Sv: Apropå nånting...
..så känns det verkligen att frustrationen o den inneboende ilskan, som frustas ut som i näsborrarna hos en ilsken tjur, är allt mer tydlig.
Enade vi stå. Söndrade vi falla.
Enade vi stå. Söndrade vi falla.