Dom säger just nu att de söker nån ny på Bäcklins post. Jag tror jag ska söka!
Inlägg: 1235188
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Ja, sök!
Om jag känner dig rätt så får du jobbet och kan skicka in en stor del av din blivande lön till Timrå IK att använda till spelarköp.
Oj, vilket lag vi då får. Sen kommer SM-guldet!
Om jag känner dig rätt så får du jobbet och kan skicka in en stor del av din blivande lön till Timrå IK att använda till spelarköp.
Oj, vilket lag vi då får. Sen kommer SM-guldet!