Inlägg: 1235206
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
John K: Ja, jag har alltid känt att jag varit ämnad för något större. Självklart skulle jag gå in som storsponsor i Timrå IK isf!
Om jag känner dig rätt så får du jobbet och kan skicka in en stor del av din blivande lön till Timrå IK att använda till spelarköp.
Oj, vilket lag vi då får. Sen kommer SM-guldet!