Kul att vi får Vinnerborg igen......................................
Inlägg: 1236021
Svarskommentarer
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Kattgubben: Låter som att det är bra tryck i hallen som vanligt därnere. Imponerande att de ligger sist och ändå har en så pass bra klack. Känns inte som att de skulle hända i någon annan hall i elitserien. Jag var i Ängelholm för att se Timrå förra säsongen och blev redan då ruskigt imponerad.