Kattgubben: Låter som att det är bra tryck i hallen som vanligt därnere. Imponerande att de ligger sist och ändå har en så pass bra klack. Känns inte som att de skulle hända i någon annan hall i elitserien. Jag var i Ängelholm för att se Timrå förra säsongen och blev redan då ruskigt imponerad.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Kattgubben: Låter som att det är bra tryck i hallen som vanligt därnere. Imponerande att de ligger sist och ändå har en så pass bra klack. Känns inte som att de skulle hända i någon annan hall i elitserien. Jag var i Ängelholm för att se Timrå förra säsongen och blev redan då ruskigt imponerad.