Inlägg: 1236064
Svarskommentarer
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
lincoln: Som vanligt när det gäller 2-a matchen på borta-turnen, Halvtaskig o loj inställning.......Det är väl Challes uppgift att dom lärt sig nått?
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
lincoln: Alltså, det här måste vara årets värsta skitmatch så här långt. Så jävla trist att se på och som topping dessa idiotutvisningar.
Jag mår fysiskt illa redan