lincoln: Som vanligt när det gäller 2-a matchen på borta-turnen, Halvtaskig o loj inställning.......Det är väl Challes uppgift att dom lärt sig nått?
Inlägg: 1236074
Svarskommentarer
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Vilken dag...
Tårögd åt nostalgibilderna från straffdramat i Lillehammer på ettan.
Tårögd åt Timrås spel på PPV av helt andra orsaker.
Tårögd åt nostalgibilderna från straffdramat i Lillehammer på ettan.
Tårögd åt Timrås spel på PPV av helt andra orsaker.