Ambroo: Ähh dom vill vara som oss med fem fingrar.
Inlägg: 1241731
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Modo 2010-03-01
Ang. matchen igår så kan jag säga att jag är mycket glad över att jag fick bevittna den på plats.
Matchen hade allt o fick dessutom modoiterna vansinniga.
El Maco tycker jag har beskrivit det som hände på ett bra sätt tidigare härinne.
Modo skickade som vanligt begåvningsreserven till arenan.
Modos GB i går kväll var en orgie i vällust.
Matchen hade allt o fick dessutom modoiterna vansinniga.
El Maco tycker jag har beskrivit det som hände på ett bra sätt tidigare härinne.
Modo skickade som vanligt begåvningsreserven till arenan.
Modos GB i går kväll var en orgie i vällust.
Sv: Timrå IK - Modo 2010-03-01
Hahl Bundy: Vi har tio de flesta av oss.
Seså. Skaka tass nu så går vi vidare.
Seså. Skaka tass nu så går vi vidare.