Inlägg: 1241735
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Modo 2010-03-01
Här är det i allafall en journalist som har koll:
"Okej att Sundström släpptes in några sekunder för sent av sekretariatet, men han hade varit inne runt 20 sekunder och var fullständigt felplacerad när Sebastian Erixon skickade in 5–3."
"Okej att Sundström släpptes in några sekunder för sent av sekretariatet, men han hade varit inne runt 20 sekunder och var fullständigt felplacerad när Sebastian Erixon skickade in 5–3."
Matchen hade allt o fick dessutom modoiterna vansinniga.
El Maco tycker jag har beskrivit det som hände på ett bra sätt tidigare härinne.
Modo skickade som vanligt begåvningsreserven till arenan.
Modos GB i går kväll var en orgie i vällust.