Inlägg: 1241746
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Modo 2010-03-01
Herminator: Det var inte meningen att störa självsuggestionen.
Grattis till poängen förresten. Den behövde ni mer än vi.
Grattis till poängen förresten. Den behövde ni mer än vi.
Ö-vik orten som gav oss: Styggbjörn för att ställa till oreda på länssjukhuset.
Ö-vik orten som årligen går 200 miljoner back på hembränd sprit i Sekab.
Ö-vik orten som får värsta Hillbillys i sydstaterna att framstå som riktigt gatusmarta.
Mindervärdskomplex relativt Dö-vik, jag? ALDRIG!