Inlägg: 1241747
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Modo 2010-03-01
NuMo: Det är målen som räknas, kanske kör ni med andra regler i öviks-området men i övriga Sverige är det så vi mäter vem som vann.
Vad gäller övriga fjanterier (från bägge sidor) har jag dock inget att säga om.
Grattis till poängen förresten. Den behövde ni mer än vi.