Inlägg: 1241791
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Modo 2010-03-01
Hahl Bundy:
Nåja, åtminstone några av oss. Vi är några som är rätt balanserade och trevliga också. Eller hur?
Nåja, åtminstone några av oss. Vi är några som är rätt balanserade och trevliga också. Eller hur?
Sv: Timrå IK - Modo 2010-03-01
Hahl Bundy: Detta var utan konkurans skönaste segern. Sen kan modoliderna få propagera om lillebrorskomplex det skiter jag i, dom mår dåligt jag mår fantastiskt! :D
Att sen få uppleva hur ni grinar så snorn rinn i er GB är obetalbart! :)