Inlägg: 1241800
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Modo 2010-03-01
bisterfinnen: Jo det kan jag väl medge.
Men det är inte dom som grinar heller så snorn rinn.
Men det är inte dom som grinar heller så snorn rinn.
Sv: Timrå IK - Modo 2010-03-01
bisterfinnen: Faktiskt. Fördelningen grinollar-sansade loosers är väl inte helt olik hur det ser ut i TIK:s supporterled efter en derbyförlust.
Nåja, åtminstone några av oss. Vi är några som är rätt balanserade och trevliga också. Eller hur?