1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1242246

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2010-03-04
Kattgubben: Då vet vi vem som gör 1-0 då.

Svarskommentarer

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2010-03-04
JimmyH: Hehe, min första tanke också.

Annars: den här matchen känns absolut inte omöjlig. Jag skulle t o m ranka den före SSK borta, trepoängschansmässigt. FBK är riktigt beiga i år.

Å andra sidan: stämmer Swehockey och Corso är borta, så...sjönk plötsligt chanserna betänkligt. Inget ont om Frenchy, men Corsos grillor i förstakedjan fyller han näppeligen.
Förbannat synd om frånfället är ett faktum. Innan det ryckte det spasmiskt i mitt skrällpoängsknä. Nu är det mer ett stillsamt pirrande.


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.