1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1242266

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2010-03-04
JimmyH: Hehe, min första tanke också.

Annars: den här matchen känns absolut inte omöjlig. Jag skulle t o m ranka den före SSK borta, trepoängschansmässigt. FBK är riktigt beiga i år.

Å andra sidan: stämmer Swehockey och Corso är borta, så...sjönk plötsligt chanserna betänkligt. Inget ont om Frenchy, men Corsos grillor i förstakedjan fyller han näppeligen.
Förbannat synd om frånfället är ett faktum. Innan det ryckte det spasmiskt i mitt skrällpoängsknä. Nu är det mer ett stillsamt pirrande.

Svarskommentarer

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2010-03-04
Bragd-Birger: Hyser större hopp till poäng borta mot FBK än Luleå borta i sista omgången...... allt enligt Timrås bortamatchprincip.... ju bättre motstånd o oviktigare match ju större chans till poäng....... hade det varit tex SSK borta ikväll hade dom lika gärna kunnat stanna hemma.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.