1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614802 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1242287

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2010-03-04
PEAP: skönt att det bara var något sånt simpelt.

Svarskommentarer

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2010-03-04
Bortamatch i den svenska hockeyns Mecka. Corso är ur spel. Vi följer alltid upp en stark insats (som nu senast mot MoDo) med en riktigt menlös historia i matchen efter - i synnerhet på bortaplan. Etc...

Kan vi då vara överens om att DJ Hemp slipper skumma igenom en massa gnällinlägg på forumet efter att ha sett matchen? Det är liksom kört redan på förhand och det vet vi nu. Noll poäng. Klart slut.

Undantaget är om någon enskild spelare svarar för tidernas blunder och vi förlorar matchen på denna. Då ska denne klantskalle hängas ut på forumet tills de berömda korna går hem!

Lall On Lall On :)

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2010-03-04
dr-nix: Ja det spelar ju ingen större roll, kvällens match är ju bara en i serielunken och Corso känns inte som nån nyckelspelare direkt.



FAAAN!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.