1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614818 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1242292

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2010-03-04
dr-nix: Ja det spelar ju ingen större roll, kvällens match är ju bara en i serielunken och Corso känns inte som nån nyckelspelare direkt.



FAAAN!

Svarskommentarer

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2010-03-04

mikenomad: jo Corso är ju en nyckelspelare och därför är det skönt att det bara handlar om en förkylning som han säkert kommer tillbaka snabbt ifrån. Det hade kunnat vara värre.

Angående matchen:

- Dålig stämning, kanske är mikrofoners fel m.m. men det var inte direkt livat i tvn iaf. Kommentatorn hjälper inte heller, låter uttråkad inte godkänt.

Hynning-Karlsson-Svensson linan bäst i Timrå.


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.