Hahl Bundy: Vi har väl ingen aning om vad vi kommer ha för lag nästa säsong ? Corso kan ju lika gärna bli kvar, Sonnenberg likaså....låt Timrå spela klart säsongen först nu så ska du se att de börjar hända saker sedan.
Inlägg: 1243575
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
Snoop: Visst men jag vill tillhöra AVGÅ ALLA!!1! klanen för tillfället.
Det känns fett liksom!
Det känns fett liksom!