Knylan: Jag är mer inne på AVGÅ ALLA!!!1! svängen för tillfället eftersom vi får ett riktigt kacklag nästa säsong.
Inlägg: 1243573
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
Hahl Bundy: Vi har väl ingen aning om vad vi kommer ha för lag nästa säsong ? Corso kan ju lika gärna bli kvar, Sonnenberg likaså....låt Timrå spela klart säsongen först nu så ska du se att de börjar hända saker sedan.