dr-nix: Han har italienskt pass, så han gör inte det.
Inlägg: 1243579
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
Pätr: hmm okej. Jag är fortfarande skeptisk dock. Hade han skrivit på ett snorbilligt kontrakt så hade han väl kunnat bidra i en 4:e lina. Men jag tror att det finns andra spelare som är mer intressant för en liknande roll.