Pätr: hmm okej. Jag är fortfarande skeptisk dock. Hade han skrivit på ett snorbilligt kontrakt så hade han väl kunnat bidra i en 4:e lina. Men jag tror att det finns andra spelare som är mer intressant för en liknande roll.
Inlägg: 1243582
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
Då är frågan, vilken blir assisterande bakom Per-Erik Johnson? Får vi behålla Nygårds?