Lite om Perra från Värmland:
Inlägg: 1243692
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
Ambroo:
"
Värmlands Folkblad spädde på måndagseftermiddagen ryktena om att "Perra" ska träna Timrå i framtiden. Rune Nilsson är författaren till artikeln som berättar att det nu är klart.
Det har varit mycket hysch-hysch kring Johnssons framtid och ingenting är fortfarande bekräftat vare sig från Timrå eller Per-Erik själv.
- Jag har inga besked, det får du fråga Rune Nilsson om, säger Per-Erik Johnsson till hockeykanalen.se."
klart vete tusan, men vafan.. hoppas att ryktet stämmer!
"
Värmlands Folkblad spädde på måndagseftermiddagen ryktena om att "Perra" ska träna Timrå i framtiden. Rune Nilsson är författaren till artikeln som berättar att det nu är klart.
Det har varit mycket hysch-hysch kring Johnssons framtid och ingenting är fortfarande bekräftat vare sig från Timrå eller Per-Erik själv.
- Jag har inga besked, det får du fråga Rune Nilsson om, säger Per-Erik Johnsson till hockeykanalen.se."
klart vete tusan, men vafan.. hoppas att ryktet stämmer!
Sv: Silly Season 10/11
Ang. Pärssinen så har jag för mig att jag någon läste i ST (tror jag) att han tjänade hur jäkla mycket som helst. Någon som är grym på sökning får mer än gärna försöka hitta denna "lönelista".
Sv: Silly Season 10/11
Ambroo: Den artikeln sa mycket speciellt sista meningen.
"Det som saknas för att göra övergången juridiskt hållbar är tränarens egen namnunderskrift."
Då är han alltså lika klar nu som för två veckor sedan....
"Det som saknas för att göra övergången juridiskt hållbar är tränarens egen namnunderskrift."
Då är han alltså lika klar nu som för två veckor sedan....
Sv: Silly Season 10/11
Ambroo: Äntligen!
..eller nåt. Spännande med det tränarvalet. Hursom tycker jag det känns väldigt positivt. Två år eller tre, det är väl frågan?