Ang. Pärssinen så har jag för mig att jag någon läste i ST (tror jag) att han tjänade hur jäkla mycket som helst. Någon som är grym på sökning får mer än gärna försöka hitta denna "lönelista".
Inlägg: 1243709
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
ersson:Så skrevs det för en tid sedan. Skulle tro att Timos lön är densamma idag.