1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614781 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1243727

Sv: Silly Season 10/11
Dream Team: Blir det bara två år så känner jag mig geniunt skeptisk, då blir det förmodligen till att söka en ny tränare om två år och är det något jag vill få in i den här föreningen så är det lite stadig stake. Tre år är lagomt. Om det nu bara blir två år så får jag en gnagande känsla av att han mest ser detta som en möjlighet till att få träna en klubb tills Frjstd fått tillbaka suget. Värmland är ju tydligen så ofattbart attraktivt, av någon väldigt märklig anledning. 

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 10/11
Saxat från Kommentars fältet i Expressen

Postat av Agent den 8 mar 2010 kl 18:54
Och Timrå ger sig inte, Jonas Andersson är så gott som klar.

Frågan är om man skall hoppas på detta, hans enda bra säsong hittils var den i Kärpät tillsammans med Corso, känns väldigt riskabelt..

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.