Inlägg: 1244027
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
Mackelito: Tror inte att det stämmer. Jag hoppades i och för sig på honom länge, men nu när Corso verkar försvinna sjunker min entusiasm.
Postat av Agent den 8 mar 2010 kl 18:54
Och Timrå ger sig inte, Jonas Andersson är så gott som klar.
Frågan är om man skall hoppas på detta, hans enda bra säsong hittils var den i Kärpät tillsammans med Corso, känns väldigt riskabelt..